Портфоліо



Ніхто не може продемонструвати світу, який я є,  яскравіше, ніж це зміг зробити я сам.  Ніхто не може заховати себе від собі подібних,  оскільки кожний вчинок людини,  кожний акт творчості говорить про його автора.

Ернест Хемінгуей


Створенння портфоліо викладача

Портфоліо дозволяє враховувати результати, досягнуті педагогічним працівником у різних напрямах його професійно-педагогічної діяльності: науково-дослідній, навчальній, виховній, методичній, організаційній, управлінській, творчій, самоосвітній.


Мета створення портфоліо – визначення динаміки значущих результатів самоосвіти, забезпечення моніторингу професійного зростання педагогічного працівника, демонстрація його здатності до практичного застосування психолого-педагогічних знань.
Портфоліо забезпечує накопичення інформації, необхідної для: 
підвищення або підтвердження кваліфікаційної категорії  (педагогічного звання) педагогічного працівника;
об’єктивного рейтингового оцінювання професійно-педагогічної діяльності.


Практична значущість портфоліо:
1. Атестація педагогічного працівника.
2. Ліцензування, акредитація навчального закладу.
3. Систематизація діяльності педагогічного працівника.
4. Рейтингове оцінювання діяльності педагогічного працівника.
5.Систематичний саморозвиток та самовдосконалення педагогічного працівника.


Структура портфоліо